کانون امیرالمومنین (ع) به یاد شهدا  نهال غرس کرد
کانون امیرالمومنین (ع) به یاد شهدا  نهال غرس کرد

کانون امیرالمومنین (ع) به یاد شهدا  نهال غرس کرد

امیر رضا امیری گفت:  کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای امیرآباد، به نام هر شهید یک نهال غرس کرد.
شناسه خبر : 902397 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ زمان انتشار :

«امیر رضا امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین علیه السلام، هیئت امنای مسجد و دهیاری روستای امیرآباد از توابع شهرستان کهنوج چند اصله نهال غرس شد.

رابط کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین علیه السلام افزود: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای امیرآباد، به نام هر شهید یک نهال غرس کرد.

وی کاشت درخت را تضمین کننده سلامت روح فرزندان و نسل های آینده برشمرد و اظهار کرد: با کاشت هر نهال هوای پاک، محیط زیستی سرسبز و زیبا به آیندگان هدیه می دهیم.


امیری محفوظ ماندن طبیعت سبز را حق نسل های آینده قلمداد کرد و افزود: امروز از اعضای کانون خواستیم که در کاشت درختان با ما مشارکت داشته باشند زیرا اگر قرار باشد طبیعت برای بچه ها محفوظ بماند، آنها باید نگهداری و مراقبت از آن را یاد بگیرند.

رابط کانون امیرالمومنین علیه السلام ادامه داد: البته سعی کردیم با کاشت نهال علاوه بر آموزش راه های نگهداری از درختان و به نوعی مسئولیت پذیری را نیز به بچه ها یاد دهیم.


وی بیان کرد: یکی از اولویت های کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین علیه السلام، مشارکت با سایر کانون ها به منظور آشنایی با نوع فعالیت و برنامه های دیگر کانون های فرهنگی هنری و نیز استفاده از تجربیات یکدیگر است، در همین راستا مراسم کاشت درخت با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام برگزار شد.

پایان پیام/ 586